Alla inlägg under oktober 2009

tjo

Av Elin - 15 oktober 2009 12:52

Pappa- tror inte den är bra till fredag.


Ringde nyss till läkaren och prata om min mage. Hon skulla ringa röntgen på en gång och höra om jag kan få komma dit lite tidigare. Eftersom magen är dålig. Finns vissa tecken som visar på att det kan vara en gallsten som fastnat i gallgången. Får se vad ultraljudet visar.

Av Elin - 14 oktober 2009 20:39

Magen är som förut idag. Ond.. :(


Kollar lite på bonde söker fru. Vilar i soffan och äter mandariner.

Av Elin - 14 oktober 2009 15:07

Är så jävla less. Känns som om jag har en ond ballong under revbenen på höger sida.

Gallan troligtvis.

Hoppas det inte dröjer allt för länge för den där remissen att komma fram.

Ont.. :(

Av Elin - 13 oktober 2009 15:25

Hon sa: Det här måste reda ut och se om det är gallsten.

Så hon skickade en remiss till sjukhuset. Hoppas att det inte dröjer allt för lång tid bara.

Fick recept på mer piller också.

Blir till att besöka apoteket igen. Känns som jag är där för gämnan.


Kram på er!

Av Elin - 13 oktober 2009 11:39

Då blir det vårdcentralen igen. Men denna gång för att kolla gallan.

Det känns ömt och så efter mitt senaste gallanfall.

Hoppas att jag får komma till ultraljud för att kolla efter sten.

14.50 ska jag vara där.

Av Elin - 12 oktober 2009 19:36

Nu är jag och Andreas hemma i Luleå igen :)

Har gått bra, men nå knepigt med min mage. Måste få den kollad..

Av Elin - 10 oktober 2009 15:52

Igår åkte jag och Andreas ner till Skellefteå. Eftersom snyggningen min skulle jobba där under dagen.

Jag passade på att besöka centrum och kolla lite. Köpte en kofta på BikBok. Hur fin som helst! Super nöjd.

Fick även skavsår. Mindre trevligt.


Några timmars fördrivande och läsande senare. Begav vi oss ner till Övik.

Andreas mamma fyller år idag. Lördag. Så vi överraskade henne med att hälsa på.


Annars idag så har jag och Andreas mamma varit på stan en sväng.

Köpte bara strumpor. Men något ändå :)

Av Elin - 7 oktober 2009 21:30

Då har man kommit hem från en jobbkväll.

Har gått alldeles utmärkt.


Nu blir det nog lite bullfika.

Ovido - Quiz & Flashcards