Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Elin - 2 oktober 2009 18:21

Kicki- Jo, vi kan byta ett tag. Hatar denna mage :P


Jobbdagar i november (som det ser ut nu):

7 nov, delad tur :)

20 nov, kväll

21 nov, morgon


Me like!

Hoppas på mer!!!


Magen är sådär. Inte ond, men inte bra.

Väntar på att Andreas ska ringa så jag kan börja göra lite lasange.

Sedan ska vi iväg till Sara en sväng på spelkväll.



Just de..

För det första så tycker jag synd om idoltjejen som hörde fel. Måste varit väldigt hemskt.

Sedan så fick jag höra att jag hade snygga skor idag. Fast komplimangen kom från en såndär knasfarbror. Han går alltid runt med sin läderportfölj i handen, men håller den uppe vid huvudet. Lägger locket över huvudet och knallar fram för sig själv. Lite underlig måste jag säga...

Av Elin - 2 oktober 2009 14:35

Igår hade jag som sagt sjukt ont i magen.

Tog ett piller, det hjälpte.. ett tag. Men efter ett tag börja de göra ont igen.

Men jag plågade mig en stund. Varpå det onda släppte.


Kan inte fatta att de kan vara så ont. Tror att jag ska åka till läkaren och kolla nästa gång jag får ont.

Lika bra att titta en gång till. Har ändå gått över ett år sedan jag kolla upp det.

Ovido - Quiz & Flashcards