Alla inlägg under mars 2009

Av Elin - 31 mars 2009 17:54

Hej hej på er!


Inget jobb blev det på scorett :( Bara att fortsätta söka.


Sedan ska jag få en ny handläggare på arbetsförmedlingen. Jobbigt att man ska behöva byta precis när man börja lära känna en person. Suck!!!


Varit på stan med mamma idag.

Kollat på fotöljer till mormor och morfar. Men fanns inte så stort utbud.

Fikade på charm, kakbuffé!! Äta hur mycket man vill för 70kr :) GOTT!

Har dessutom hittat världens finaste klänning på KappAhl.

Helt underbar...

Av Elin - 30 mars 2009 21:13

Har inte gjort många knop idag.

Mest sett på tv och ätit gott.


Imorgon blir de nog att göra stan med mamsen. Kolla lite olika saker. För att sedan fika på charm :) Dom har ju någon sorts eftermiddagsfika där. Då man betalar visst mycket och få ta hur mycket kakor/bakverk m,m man vill!! GOTT!!!!


På fredag ska jag troligen på fest hos marie och markus :) Ska bli skoj.

Av Elin - 27 mars 2009 08:22

Hejsan!

Nu är jag hemma i lilla stöde igen.


Ska åka till stan idag med Erika. Sedan blir det att spendera helgen tillsammans med Erika, Marie och Marcus.. I Marie och Marcus nya lägga i ljustadalen :)

Känns skit skoj!

Blir där tills söndag. Sedan hem till huset i stöde.

Av Elin - 25 mars 2009 11:09

Kan man säga! 

Borra utan bedövning i käften, de är inget för mesar det. Är fortfarande lite yr. Haha!

Som ni kanske förstår var jag nyss hos tandläkaren. Två hål.. ajaj, ont i ekonomin. Tur att man har någon som ställer upp på den fronten :)


Idag så måste jag hämta ut mina bussbiljetter.

Ska åka hem till stöde i morgon. Känns skönt att komma hem en sväng och hälsa på.

Stannar nog runt en vecka sådär.

Sedan måste jag ju packa. Kommer säkert bli för mycket som vanligt. 

Av Elin - 23 mars 2009 23:20

Vaknade i morse vid 07 och hade super duper ont i vänstra stortån. 

Nageltrång :/
Klev upp och smörjde in tån med zon. Kändes mycket bättre efter ett tag. 

Av Elin - 18 mars 2009 18:04

Visst är det härligt att solen börjar värma igen.

Har fått en fin fin solbränna av dagens spatsering :) 

Av Elin - 18 mars 2009 15:01

Varit på arbetsintervju. Känns som den gick bra.

Hon ska dock intervju lite mer folk.

Men jag skulle få svar någon gång nästa vecka :) Hoppas!!!


Solen strålar ute. Jag firade att våren är här, men att köpa en piggelin på vägen hem. Gottans!

Magen är också bättre. Bara lite lite knas idag :P 

Av Elin - 17 mars 2009 19:33

Magen känns bättre. Inte rikitgt ont, men ömtålig och så.

Inge skoj där inte.

Jag vill ha en snäll mage.


I morgon ska jag på arbetsintervju :)

Ska gå så himla bra! Ska se till att få ett jobb. 

Ovido - Quiz & Flashcards