Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 30 april 2009 15:05

Fortfarande sjuk. Men febern är nästan ingen feber alls att tala om. Dock är jag helt slut i kroppen..

Känns som man har alla möjliga småkrämpor. Högg till i bröstet. Trycker över ryggen. Uscha! Låt mig bli frisk. 

Av Elin - 29 april 2009 22:57

Feber hela dagen, även nu..

Blir sova nu på en gång. Får se hur det är i morgon. 

Av Elin - 29 april 2009 10:46

Har ont i kroppen, rinnande näsa och en feber på 38.3

Tagit en alvedon, mår lite bättre. 

Av Elin - 28 april 2009 10:46

Hmf, Andreas har smittat mig med förkylningen har går och bär på :(

Har alldeles ont i kroppen och halsen. Hua..

Inte mycket man kan göra. Får vila bäst jag kan. 

Av Elin - 27 april 2009 13:46

Har fått sommarjobb i alla fall :) Skönt att veta att det är fixat. Så slipper jag oroa mig inför sommaren. 

Det ända som blir lite jobbigt är att Andreas kommer jobba nere i Ö-vik :(

Men men, vi får ringa en massa, och kolla på varann i camen :)

Kommer gå bra.


Händer inte mycket idag. Ganska lugnt.

Måste handla. Kylen är tömd igen.. 

Av Elin - 25 april 2009 17:17

Idag blir det första grillningen denna sommar! Var inte roligt att få rent det där gallret kan jag säga. Mina fingertoppar är onda.

Varit till stan en sväng med Andreas, Linus och Martin. Köpte oss lite att dricka till kvällen. Ska bli mumma!


Igår så kom Sara och Arvid över en sväng. Var skoj att träffa dom. Härligt att få umgås med en tjej för en gång skull :P

Vi såg talang och snackade en massa.


Och idag är ingen vanlig dag. Jag och Andreas firar 2 år tillsammans idag!!!!! Tänk att tiden går så fort. Tycker vi nyss blev tillsammans :)

Älskar dig min bubbe! PUSS! 

Av Elin - 24 april 2009 14:50

Tjosan..

Inte något samtal än.. Gah!

Men det är bara att vänta. Om jag inte hört nå på måndag. Då ringer jag och frågar. Kommer säkert inte få jobbet.

Blir troligen till att ringa runt till olika ställen på måndag.


Idag var det tänkt att grillning skulle ske. Men blir nog kanske i morgon. Vädret är varmt, men ingen fin sol framme på himlen.


Av Elin - 23 april 2009 13:56

Har tråkigt..

Vet inte vad jag ska göra. Sitter bara och väntar på det där samtalet.

Fint väder ute dock, kanske borde ta sig en prommis till slemmis och köpa sig en glass.


Ovido - Quiz & Flashcards