Alla inlägg under augusti 2008

Av Elin - 31 augusti 2008 20:05

Idag händer inte mycket.

Vilar upp mig lite efter gårdagen. Då vi, jag och Andreas, var till Linus en sväng. Men hamnade i Martins lägenhet.

Efter charader, ölspel och några finland/svenska youtube filmer så var klockan mycket.

Efterfest hos mig och Andreas. Alla utom Martin fick följa med, för han visste varken upp eller ned :P

När man ska visa ordet ÖGA, i charader. Då är det väll självklart att man pekar på ögat. Men inte om man heter Martin verkar det som.

Nej, han la sig ner på rygg, drog upp benen och visade rumpan..hmm...

Ibland är nog inte sprit det bästa..



Annars så söker jag jobb.

Indiska

Medarbetare på kiosken, blå gåsen

Skoförsäljare på Nilssons

Receptionist på gym


Hoppas att någon nappar!

Imorgon bär det av till arbetsförmedlingen. Där jag ska skriva in mig igen. Man måste ju det. Men men, blir nog bra det också.


Annars så har jag köpt nya skor. Skit snygga! Ett par svarta höga kängor/stövlar :D

Nu blir det Wii, godis, kanske en film senare. Och en massa pussar på Andreas... :)


Just de, glömde mig nästan.

Tänk att man skulle träffa på en annan stödebo här uppe i luleå.

Jag och Andreas promenerar mot Slemmis (ica) och så är det någon som säger "Jaha, här hejjar man inte?!"

Vem var det då? Jo, Erik Andersson. En gammal klassis från grundskolan. Världen är bra liten ändå. Haha! 

Av Elin - 28 augusti 2008 21:42

Hallå!


Det har hänt en hel del sen sist.

Sommarvikariatet är slut.


Var ner med Mamma och Maria ner till Kicki i Lund en sväng.

Där vi umgicks, spela wii, åkte till malmö, malmöfestivalen, turning torso m,m.

Hade det bara bra i alla fall :D


Var hemma i stöde lite efter det.

Men nu är jag uppe i Luleå igen. Hemma i lägenheten. Med min Andreas.



Dagens bestyr har bestått i att köpa en dammsugare. Vi hittade en billig en på rusta för 199kr. Fick även med oss en matta, tandborste och balsam hem...


Och nu! Vad gör vi nu?! Jo, vi spelar WII!!!!!!

Hittade ett på blocket för 2800kr, som fanns här i luleå. Vi slog till direkt!

Så nu sitter vi här i soffan och spelar en massa :D


Ha det bra nu!

och ja, jag ska försöka skriva lite mer här.. bye bye 

Ovido - Quiz & Flashcards