Alla inlägg under december 2008

Av Elin - 31 december 2008 17:34

Mmm, då är snart det nya året här.

Kommer inte lova något. För jag är så dålig på att hålla dom.

Blir bara till att vara hemma ikväll. Känner inte för att festa loss.


Go middag, hallonpaj och sedan lite snacks :) Blir nog bra det.

Hoppas att ni alla kommer få ett bra nytt år!

Kram!

Av Elin - 30 december 2008 20:55

Idag har jag satt sprätt på lite pengar!

- Jeans från Zara (Super duper snygga)

- Stort midjebälte med nitar från Zara 

- Linne/klänning från VeroModa

- Två bh:ar från HM

- Ett linne till mamma från Cubus

- Två böcker från Myrorna

- BodyButter Hallon från BodyShop


Det var allt. Mycket mycket nöjd med mina inköp :)

Nu är jag hemma. Sitter i soffan och försöker hålla mig vaken. Väldigt trött..hua..

Imorgon, nyår. Blir bara att vara hemma och äta ostkrokar! Mums mums!

Av Elin - 29 december 2008 22:04

Nu var det länge sedan igen. Men blir ju så när man åker hem till släkt och vänner.

Julen har varit härlig. Massor av fina julklappar och mycket god mat.


Imorgon ska jag in till sundsvall en sväng. Kolla runt på lite kläder och sånt.

Skönt med lite egen tid. Har varit mycket hemma nu. Vakta hundar. Helst lillhunden Jonna. Som fortfarande inte har nå bestämda kisstider. Det är så att man måsta ta ut henne stup i kvarten.


Längtar efter Andreas också. Han är hemma hos sina föräldrar och jobbar lite på åkeriet. Han kommer hit på lördag och stannar några dagar. Blir mycket bra :D


Blir nog snart sängen nu. Upp tidigt i morgon och fixa sig. Sedan åka med mamma, kicki, maria och hennes fredrik till stan. Kicki ska hem till Lund igen, varit roligt att hon är hemma också.


Men ha de bra!

Kram kram

Av Elin - 18 december 2008 15:13

Sitter i soffan hos Andreas föräldrar. Andreas bror Jonas är hemma också. Han spelar lite wii, vi tog med oss det från Luleå.

Men Andreas han jobbar och står i. Samma sak med hans mor och far.


En väldigt lugn dag har det varit.

Mest bara varit med datorn och prata lite Jonas.

Längtar tills i morgon då man får komma hem till Stöde igen.

Ska bli skönt att umgås med familj och vänner.

Kommer även träffa Marias Fredrik och se vad han är för typ.


Såg att jag har en julklapp att ta med mig hem sedan också. Från Andreas mor och far. Jag är så nyfiken.

Blir alltid super nyfiken när det gäller julklappar. Sitter väll i från dom yngre åren.

Sedan är man avis på Kicki som är i Australien. Orättvist! Jag vill också åka dit... Får bli en annan gång. 

Av Elin - 17 december 2008 18:20

Hej hopp!

Nu sitter jag hemma hos Andreas mor och far. Bilresan ner gick bra :)


Bara en väcka till julafton! Längtar..



Inte så mycket att skriva annars.


Av Elin - 16 december 2008 20:06

Igår var jag på stan och fixade Andreas julklapp. 

Och han fixade med min. Ingen aning om vad det är. Så spännande!!!

Sedan så hittade jag en snygg tröja också. Rea på HM, 98:- Mycket bra.


Idag har inte så mycket hänt. Jag har diskat en massa massa disk.

Samt packat det mesta som ska med hem.

Som vanligt är det packar jag allt för mycket kläder. Skit samma. Skönt att ha lite att välja imellan :D

Blir ju bara en liten buss sväng för mig denna gång. Från Ö-vik till Sundsvall, sedan Sundsvall till Stöde. Det klarar jag nog med min packning.

Resten av vägen åken jag ju med min Andreas och bilen vår.


Mensvärk har jag också :( Ont ont ont.. Jobbigt jobbigt. Helst när man måste ha det och ska sova borta. Det är de värsta.


Nu vill jag bara fara. Blir först i morgon. Stannar sedan i Ö-vik tills på fredag. Då försöker jag nog komma iväg i god tid på morgonen. Så har man hela dagen på sig att bara mysa in sig hemma i stöde inför julen :D


Hej så länge! 

Av Elin - 13 december 2008 19:45

Här sitter man.. 

Själv hemma, men ganska skönt. För jag har bäddat ner mig i soffan. Men två papperstussar i näsan. Eftersom den rinner som en kran.

Känner mig alldeles trött och sjuk.

Förkylning, hatade förkylning.


Men jag har papper till snoret. Ostkrokar och cola till magen. Alvedon till febern ifall den infinner sig.


Nu ska jag nog slå på en film.

Hejdå! 

Av Elin - 12 december 2008 13:42

Jag är så less på att ha humörsvängningar innan mens.

Kan knappt umgås med mig själv.. blir arg, frustrerad över minsta lilla.

Sedan om saker inte blir som jag tänkt mig händer samma sak.

Så onödigt att man ska behöva känna såhär..

Hatar att vara arg.


Ska snart ner på stan med Andreas. Fast jag har lite att uträtta själv. Men funderar på att skita i shoppingen idag. Inte alls på humör för sånt.

Bättre att kanske ta det på måndag. Måste ändå in till ams då en sväng.


Hej hopp 

Ovido - Quiz & Flashcards