Alla inlägg den 11 december 2008

Av Elin - 11 december 2008 00:17

Ja, hej igen..

mozartkulorna är fixade, provsmakade en och den gick ner alldeles för fort. haha.. tur att det finns många mer.


Funderar på att ta en sväng in till stan i morgon. Skulle ju behöva fixa med Andreas julklapp. Så det blir färdigt med det.

Sedan skulle en ny bh behöva köpas. Råkade ju ta sönder den där lilla kroken på ett av bhbanden :( och de finns bara genomskinliga band att köpa löst. Som passar till min bh. Men såna kan jag inte ha. Dom skaver så in i attan.

Blir nog en ny.


Dagens bästa: Min älskade Andreas! Puss på han. Han är bäst!


Dagens sämsta: Mina cravings efter sötsaker. Kan ju inte stoppa i mig så mycket sånt. Nu alldeles före jul och allt. Måste ju tänka lite på vikten.

Även om jag och Andreas har tänkt börja träna efter jul. Ska bli skönt att få bort lite överflödiga kilon. Mest bara för att vara hälsosam. För jag är ju inte så tjock direkt.. 

Ovido - Quiz & Flashcards