Alla inlägg under juni 2009

Av Elin - 30 juni 2009 12:23

Ja, det kan man fråga sig. Känns nästan som om jag jobbar hemma idag.


Har: diskat berget av disk.


Ska:

- Handla

- Boka tid för tvätten

- Plocka upp alla kläder från golvet

- Dammsuga

- Blötmoppa


Så ja.. lite som en jobbdag fast på hemmaplan.


Idag är det en speciell dag. Min älskade Andreas fyller 25 år! Hipp hipp hurra!!!

Hoppas att han får en underbar födelsedag...

Kommer firas av mig när han kommer hem till Lule på fredag :D


Kvällens planer blir nog kanske att låna någon film på ica och äta nå gott.

Imorgon gör jag nog staden osäker. 

Av Elin - 29 juni 2009 15:12

Oooo så skönt! Efter fem dagars jobbande. Är jag ledig två :D

Fick sluta tidigare idag också. Vilken lyx! 

Av Elin - 28 juni 2009 17:14

Hej igen..

Nu när jag slutade lite tidigare (16) får man passa på att skriva lite.

Är helt slut i mina fötter efter dessa 4 jobbdagar och ändå har jag en kvar i morgon. Men bara en. Sedan är jag ledig två dagar.


Han inte skriva igår. Då jag kom hem vid 22 och var alldeles för trött för datoranvändande. Bums i säng blev det.

Upp och till jobbet kl.07.39

Man hinner knappt somna när det är dessa kvällspass tätt följda av morgonpass. Tycker ändå att det känns bra.

Måste säga att jag triva ganska så bra där på fyren :)


På fredag kommer min Andreas hem!!!!!! Håller på att längta sönder!! 

Av Elin - 26 juni 2009 15:12

Varit på plan fyra idag (jobbar annars på femman). Men tog på mig ett extra pass. Gick väldigt bra :) 

Men nu är jag trött kan jag säga. Även att jag har tre jobbdagar kvar nu på stört.



Sedan har väll alla hört att en legend och kungen av pop gått ur tiden.

Michael Jackson..

Vet inte riktigt vad man ska säga om det. Sorgligt... 

Av Elin - 25 juni 2009 08:52

Jobbar idag kl.13-21.30

Kommer säkert vara helt galet trött när jag kommer hem.

Men är ledig i morgon. Så jag får tänka på det :P och pengarna förståss.


Gårdagen var riktigt trevlig.

Spenderade nästan hela dagen på stranden. Tur att man var duktig och smorde in sig flera gånger. Annars hade det nog vare kräftvarning.


Längtar efter min ANDREAS!!!!!!! 

Av Elin - 24 juni 2009 11:06

Idag kommer jag spendera dagen ute på gültza :) 

Så fint väder. Sedan kommer även lite folk dit vid 17 snåret för att umgås och äta lite medtagen mat.

Den här dagen kommer nog bli toppen.


Och om ni inte förstått de redan så... ja, jag är ledig från jobbet idag. 

Av Elin - 22 juni 2009 21:51

Hemkommen från jobbet nyss.

Gått bra. Lite stressigt och snurrigt såhär första dagen på allt. Men ändå helt ok.

Imorgon blir de 07-13.

Ska snart sova. Lika bra det :P 

Av Elin - 21 juni 2009 21:09

Måste bara tipsa om Gültzaudden för er alla.

Det är en strand 5-10 minuters promenad från Luleåcentrum.

Besökte denna plats för första gången idag och jag stortrivdes!

Så underbart fint.

Stor fin strand, gräsmatta, lekpark m,m.

Kommer helt klart bli ett favvoställe nu i sommar.


Tur att jag köpte solkräm och smorde in mig också. Känner hur de bränner lite på undersidan armen där jag missade i insmörjningen.


Men som sagt. Luleå en fin solig dag. Bara åka dit!


Imorgon jobbar jag 16- 21. Skön tid :) Blir kanske stan en sväng före. Äta nån go lunch eller så. 

Ovido - Quiz & Flashcards