Alla inlägg under juni 2009

Av Elin - 21 juni 2009 07:37

Är en liten tvättdag. Skönt att få rent lite kläder.

Ska lämna igen filmerna jag såg igår. Hyrde filmerna på ica 9kr st. Mycket billigt och bra.


Har ju varit ledig nu i 3 dagar, med idag. Blir nästan en för lång ledighet när man är själv hemma. Vet liksom inte vad jag ska hitta på.


Idag kanske det blir stranden. Om det fina vädret ute håller i sig.

Känns varmt, men lite blåsigt. 

Av Elin - 17 juni 2009 17:13

Som sagt, första dagen fixad. 

Är ganska så trött och slut efter denna långa dag. 07-16. Hua vilket hårding pass.

Allt har gått bra. Mycket att lägga på minnet bara. Många nya ansikten också. Som man knappt hinner lära känna innan dom ska iväg.


Trött... 

Av Elin - 16 juni 2009 20:00

Grattis till min lilla fisbubbas som fyller 18 år idag. 

För er som inte vet vem fisbubbas är, så är det min fina lillasyster :)



Dagen har varit späckad med ny information om min arbetsplats i sommar. Samt förflyttningsteknik i 4 timmar. Är ganska så trött.

Men ändå ska jag upp tidigt i morgon. Eftersom jag börjar kl.07!!!! 

Av Elin - 15 juni 2009 16:30

Då har man tjänat pengar, bara genom att sitta och lyssna :D

Pengar pengar!

Men mötet gav också utveckling i mina tankar och funderingar. Känns bra. Kul att hänga lite med Lisa dessutom.


Fixat en kalender, fyllt i papper på ams. Hann jag med på lunchen.


Imorgon är det ett till betalt möte. Fast då ska jag vara på fyren. Där jag kommer jobba i sommar. Lite info, samt lyftteknik skulle de vara :)

Känns bra att få jobba och göra något.


Nu blir det korv och makaroner :D 

Av Elin - 13 juni 2009 19:43

Nu är jag hemma i Luleå igen. Alldeles ensam. Längtar redan efter min snygging. Men men, ska börja jobba på måndag. Så då kommer jag i alla fall tänka på annat.


Har varit fina stunder i både Stöde och Örnsköldsvik.

Skönt att vara där nere i trakterna ett tag. Bara kunna slappna av och ta det soft. 

Av Elin - 11 juni 2009 14:55

Japp, hemma hos familjen Almström med Andreas. Tills på lördag då jag åker hem till Luleå igen.

I morgon är det stundentfirande för Jonas (Andreas lillebror). Ska bli skoj skoj! Hoppas att vädret kan bli lite bättre i alla fall. 

Av Elin - 9 juni 2009 09:21

Nu var det ett tag sedan igen.

Var till birsta igår, men hitta inget jag ville ha. Typiskt när man väl har lite pengar.


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det fina vädret lockar dock väldigt mycket. Antingen blir de en promenad till ica. För ett glass köp. Eller så drar jag nog fram solstolen.


I morgon bär det av till Örnsköldsvik. Där jag möter upp Andreas och bor hos hans föräldrar i några dagar.

Av Elin - 6 juni 2009 14:12

Varit en ganska lugn dag än så länge.

Åkte till huberget en sväng, men där var det inte mycket att titta på. Sedan till någon liten fyndhörna. Men inget där heller som var nå att ha.

Efter det ica. Där bjöds det på tårta och det tackar man inte nej till. Gott gott!

Tacos blir de till middag och lite godis till kvällen.


Igår gick jag och Maria på stan ett tag. Köpte en kortärmad skojta från myrorna. Studentpresent till Marie.

Åt på kebabcity :) Mums!



Ikväll blir de kanske att åka och hälsa på farsgubben en sväng.


Söndagen blir nog lugnare än lugnast.

Och måndagen ska jag troligen ta mig till birsta en sväng :)

Ovido - Quiz & Flashcards