Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Elin - 21 juni 2009 21:09

Måste bara tipsa om Gültzaudden för er alla.

Det är en strand 5-10 minuters promenad från Luleåcentrum.

Besökte denna plats för första gången idag och jag stortrivdes!

Så underbart fint.

Stor fin strand, gräsmatta, lekpark m,m.

Kommer helt klart bli ett favvoställe nu i sommar.


Tur att jag köpte solkräm och smorde in mig också. Känner hur de bränner lite på undersidan armen där jag missade i insmörjningen.


Men som sagt. Luleå en fin solig dag. Bara åka dit!


Imorgon jobbar jag 16- 21. Skön tid :) Blir kanske stan en sväng före. Äta nån go lunch eller så. 

Av Elin - 21 juni 2009 07:37

Är en liten tvättdag. Skönt att få rent lite kläder.

Ska lämna igen filmerna jag såg igår. Hyrde filmerna på ica 9kr st. Mycket billigt och bra.


Har ju varit ledig nu i 3 dagar, med idag. Blir nästan en för lång ledighet när man är själv hemma. Vet liksom inte vad jag ska hitta på.


Idag kanske det blir stranden. Om det fina vädret ute håller i sig.

Känns varmt, men lite blåsigt. 

Ovido - Quiz & Flashcards