Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 30 maj 2010 10:57

Inte många knop gjorda här.

Önskar att jag var hemma.


Älskar dig mamma!

Av Elin - 26 maj 2010 20:21

Varit en livlig dag på förskolan. Men gått bra.

Ska jobba på avdelningen måndag och tisdag :)


Sedan åker jag hem en sväng när lillasyster tar studenten!

Blir härligt att komma hem en sväng :)

Av Elin - 22 maj 2010 15:37

Har förvisat mig själv in till sovrummet.

Andreas har en massa av sina arbetskamrater här.

Känner mig lite off. Men det får gå. Bara en helg ju.


När du nu lämnar en kommentar om filmtips.

Tyvärr så har jag inte sett nå många filmer på sista tiden.

Den senaste var baksmällan, fast på engelska då.


Ikväll har jag hyrt Bröllopsfotografen, Saw 6 och paranormal activity.

Kan återkomma med mina betyg där. Kanske i morgon..

Av Elin - 20 maj 2010 21:05

En tung vecka på förskolan har det varit. Känner mig helt slut och trött.


Sedan väntar vi besök av Andreas kompisar från jobbet.

Dom ska vara här i helgen.

Så då får jag nog sköta mig lite själv. Låna några filmer och se tror jag.

Och en sväng på stan.

Hade tänkt simma också. Men icke. Är ju pingst. De har stängt helt enkelt :(

Av Elin - 15 maj 2010 16:20

Världens finaste väder!!

Vaknade i morse. Kollade på termometern. 28 grader varmt! Så jäkla bra.

Gjorde mig frukost och gick ut på balkongen.

Underbart!


Snart blir det grillning.

Av Elin - 13 maj 2010 15:30

Känns som om helgen redan har startat. Men ska till förskolan imorgon också 9-13.


Har solat på loftgången för första gången i år. Skönt skönt.

Det är verkligen hur fint väder ute som helst. Känner mig nästan lite dum som sitter inne och slöar.

Hoppas på lika fint väder till helgen.


Annars så är Andreas kompis. Manne här + Linus.

Dom håller på att spela in och greja. Så den här helgen får man nog sköta sig själv.

Av Elin - 10 maj 2010 15:58

Hemma igen efter dagen på förskolan.

Varit en ganska tung måndag. Mycket bråk och ledsna miner. Men bara att hjälpa till i den situationen.


Imorgon ska jag jobba några timmar på förskolan.

Samma sak på onsdag.

Och även inbokat den 31:a.

Där fick du svar på den frågan Kristina :P



Ringde chefen om sommarjobbet.

Ska få schema i slutet av denna månad.

Sedan börja jobba v.25-32

Känns bra :)

Av Elin - 9 maj 2010 18:17

Gårdagen var väldigt trevlig.

Först bort till Sara för fika. Tyvärr var de maräng i tårtan. Så jag skippade det.


Sedan blev det grillning/fest hemma hos mig och Andreas.

Ganska mycket folk tillslut. Men härligt och glatt.

Råkade även ha sönder mina fina jeansleggings :(

Skulle lyfta upp ena benen på stolen och vips. Där var en stor reva i dom.


Åkte in till stan för att kolla efter nya idag.

Men hitta inga. Jajaja.. en annan dag.


Har även en otrolig otur med bilar vi. Punktering på ena däcket :( Why?

Ovido - Quiz & Flashcards