Alla inlägg under juni 2008

Av Elin - 20 juni 2008 23:22

Japp, midsommar idag.

Händer inte allt för mycket. Är uppe i luleå över helgen.

Lite hemma fest nu. 

Men lugnt. Skönt. Sådär, lullig. Kommer nog sova snart.

Köpte nå bakis tabletter på Maxi. Har tagit såna. Får se om de fungerar.


Imorgon blir det en hel slappar dag. Bara film och god mat framför tv:n.

Så det blir nog underbart skönt.


Sedan söndag till Ö-vik igen. För att vila upp sig. Handla mat för veckan. Efter det blir det måndag och jobb.

Pengar, pengar.

När jag och Andreas får vår första jobb lön i juli. Då blir det ett Wii :D


Glad midsommar på er allihop! 

Av Elin - 15 juni 2008 18:54

Jag är i Ö-vik och har startat med min jobbsommar.

Första dagen var jobbig. 

Men det blir bara bättre :)


Annars så har vi inget internet i lägenheten vi lånat :/ Känns lite trist. Men vi funderar på mobilt bredband. Hoppas på att vi ska hitta nå bra.


Hemma hos Andreas föräldrar en sväng nu. Ätit söndags middag.


Jobb i veckan.

Mån, 07-15-30

Tis, 07-15.00

Ons, 14.30-21.30 eller 20.30

Tors, 07-15.00

Så ser det ut som på ett ungefär.


Sedan bär det av till luleå i midsommar.


Nu ska jag och Andreas fara iväg och storhandla.


Kram på er! 

Av Elin - 11 juni 2008 12:01

Blir introduktion i morgon.

Chefen ringde och frågade hur det var med mig. Jag sa att jag kunde börja i morgon.

Så det blir introduktion:

Tors, 14-21.20

Fre, 07-16

Lör, 07-16


Ledig söndag. Sedan börjar jag jobba :D

Ska bli skönt att få in jobbet i vardagen och tjäna lite stålars! 

Av Elin - 11 juni 2008 10:23

Nu har jag ingen feber i alla fall :)

Men fortfarande lite hostig och snorig. Kommer nog i alla fall kunna jobba i morgon och det känns mycket skönt.


Annars har de inte hänt så mycket. Försöker bara få kroppen att återhämta sig ordentligt.

Så jag kan börja jobba. Vill jobba!!!


Kram på er 

Av Elin - 9 juni 2008 10:51

Ja! Här sitter jag hemma hos Andreas föräldrar med 38.7 i feber.

Skulle varit på stor möte och introduktion idag på sommarjobbet.

Men icke sa nicke. För jag kan knappt gå omkring utan att vingla. :(


Har haft feber ända sedan i lördags. Den kändes lite bättre igår. Fast det var ju igår det...

Vill vara frisk! Piss och skit säger jag bara! 

Av Elin - 4 juni 2008 18:18

Åkte ner på stan en sväng idag.

Så fint väder att man bara vill lägga sig på första bästa gräsmatta och sola.

Men jag hade saker att  uträtta. 

Först kollade jag på lite kläder. Men hitta inge intressant.

Kilade in på intersport. Mina förhoppningar om att hitta ett par bra jobbarskor var ganska låga.

Fast vad hittade jag för något? Jo, ett par fin fina sandaler för 350kr! Mycket nöjd.

Köpte även en del av andreas födelsedags present, men de kan jag inte avslöja vad de var för något.


Njöt av det fina vädret och begav mig hem igen.


Sedan fick jag reda på att Moa kommer till Luleå i morgon :D

Så då ska vi hitta på något vid 10!


Snart blir de jordgubbar och glass! MUMS! 

Av Elin - 3 juni 2008 09:12

Håret blev jag nöjd med :D



Annars så är de skit. Har mensvärk, inte sovit mycket alls. Känner mig arg och sur..


Ovido - Quiz & Flashcards