Alla inlägg under juni 2010

Av Elin - 27 juni 2010 18:36

Pappa- Jodå, jobbet går bra. Har varit ledig lör, sön nu. Jobbar mån, tis. Sedan på onsdag fyller Andreas år :)


Midsommaren var fin och trevlig.

Umgicks med Dan och Katarina. Drack och åt gott.

Av Elin - 22 juni 2010 17:55

Varit en händelserik helg på jobbet. Mycket roligt men också mycket tråkigt.

Annars så har det regnat hela helgen. Varit dyngsur när man kommit fram till jobbet. Tack och lov för jobbkläder som finns där. Annars hade man fått jobba med blöta kläder :/


Idag är jag ledig. Vilket behövs kan jag säga. Gick väll och la mig vid 00 tror jag. Vaknade vid 10.30

Sedan har jag också sovit en timme på soffan.


Jobbar såhär framöver:


Ons: 12,30- 21

Tors: 12,30- 21

Fre: 07- 14


Sedan ledig lördag och söndag.

På midsommar ( Fredag) ska vi hem till Andreas kompis Dan och grilla. Blir väll lite fest också tror jag :)

Av Elin - 17 juni 2010 18:14

Fast det känns som lördag.

Bara för att jag är ledig :)


Igår köpte jag super mario galaxy 2. Inte lika bra som det första. Men helt ok.


Händer inte mycket annars. På lördag är det jobb igen, samma sak sön, mån.

Av Elin - 15 juni 2010 08:12

Gårdagen var ganska ok.

Men på slutet av jobbpasset som allt bara rasade samman.

Hade en hel hög med boende kvar till läggning när klockan var efter nio.

Då fick man skynda.

Kom iväg från jobbet vid 21.45 :/


Idag börjar jag kl. 13.30

Men kliver ändå upp såhär tidigt. Man måste hålla igång kroppen. När man har så olika tider på passen.

Imorgon börjar jag kl.07 tror jag de var. Sedan möte med de andra vikarierna.


Av Elin - 9 juni 2010 20:51

Tråkigt att lämna förskolan idag. Men har fått extra mycket kramar av alla barn :)

Kommer hälsa på där snart i alla fall.


Har nästan packat allt också. I en ryggsäck. Jag håller på att förbättra min packningsteknik. Alltid ska jag ha med för mycket kläder. Säkert har jag för mycket nu också. Men men, en ryggsäck är inte så stor.


Blir bussen hela dagen imorgon. Suck. Är så less på den där resan mellan Luleå och Sundsvall. Jaja, nästan vad som helst för att komma hem till lilla mamma och familjen en sväng.


Fick tillbaka på skatten idag. Nästan 5000 kr :)

Av Elin - 7 juni 2010 19:05

Jaha, vad händer här hos mig.

I lördags vaknade jag upp med nackspärr. Som fortfarande sitter i. Inte allt för skönt vill jag lova.


Bara tis, ons kvar nu på förskolan. Känns väldigt konstigt att lämna förskolan. Nu efter 6 månader där.

Men men, kan ju inte stanna hur länge som helst.


På torsdag åker jag ner till Sundsvall/Stöde. För att fira min lillasyster som tar studenten. :) Hon blir bara större och större.



Sedan med posten idag fick jag en biobiljett och fyra par strumpor :)

Så kan det gå när man har en blogg. Super!

Av Elin - 3 juni 2010 16:45

Hej hopp!


Vad tycker ni om bingo?

Kom alltid ihåg när man spelade bingolotto som liten.

Nu blir det dock inte allt för mycket. Kanske någon enstaka gång när man kommer hem till Stöde och går på bilbingo.


Men jag tycker att ni borde kolla in på den här sidan och se om det är något för er:

www.spelabingo.org 

Av Elin - 2 juni 2010 08:04

På den här sidan Onepair.se och blogga om dom.

Man får upp till fyra par gratis strumpor!

Hur bra som helst.


Jag har redan sett några snygga strumpor där.

Som white garden, choe och marsmallow.

Helt gratis!

Kan inte förstå att man kan hitta så mycket fint att få. Bara genom bloggandet. Så härligt.

Men nu ska jag fixa iväg ett mail till dom också.

Glöm inte att kolla in detta om ni har en blogg. Eller ja, annars också för den delen.

Ovido - Quiz & Flashcards