Alla inlägg under januari 2009

Av Elin - 31 januari 2009 14:18

Andreas och jag firar 1 år och 9 mån idag :D

Kommer inte fira på något speciellt sätt..


Andreas festa igår så han är bakis.

Jag gör inte så mycket jag heller.

Kanske ska baka muffins senare. Är lite sugen på det.


Kram, elin 

Av Elin - 30 januari 2009 16:45

Älskar fredagar.. 
Just nu är jag trött och slut. Inga speciella planer för helgen. Blir nog mest bara att slappa och softa..

Av Elin - 29 januari 2009 15:49

Hemma idag. Både konstig i mage och ont i huvudet :(


Maria- Du och sandra får komma hit och göra praktik :P 

Av Elin - 29 januari 2009 15:49

Hemma idag. Både konstig i mage och ont i huvudet :(


Maria- Du och sandra får komma hit och göra praktik :P 

Av Elin - 28 januari 2009 19:09

Kom typ nyss hem :P Blev en långkörar dag idag. Lite tröttsamt. Men skoj.

Vi satt och prata lite med kunderna om sena personer.

Då råkade jag ju nämna min morbror som alltid är sen.

Det tyckte dom va himlars roligt. Haha!


Maria- Hm..jobbigt att ni inte har hittat nå än :( Hoppas det går bättre snart. Vad är de för praktik ni söker? 

Av Elin - 27 januari 2009 21:10

Maria- Du får säkert praktisera där sedan om du vill :P


Moa- Bara att komma och hälsa på det! Här finns både mat och husrum :)



Idag har jag mest bara tvättat hår på praktiken.

Eva var sjuk. Så de var bara jag och Kerstin.

Imorgon blir de nog mycket med tanke på alla dubbelbokningar :P Tvätta hååårrr.. hela dagen lång.

Men jag klagar absolut inte!!! Bättre praktikplats än denna kommer nog bli svårt att hitta. Många fördelar med att vara på en frisörsalong. Som att slippa tvätta håret hemma. För de gör gärna Kerstin på en :) Med dyrprodukter dessutom! I LOVE IT!!! 

Av Elin - 26 januari 2009 17:52

Då var man hemma efter en dag på praktiken.

Har haft en bra dag. Den har gått snabbt och lugnt.

Sedan nämnde Kerstin att jag fick plocka med mig lite produkter hem också :D Har dock inte bestämmt mig för vad än.


Nu blir de slappa med Andreas.

Kram kram 

Av Elin - 25 januari 2009 17:06

Helt galet snygg lägenhet dom hade!!!! Den var så fin och fräsch. Där vill jag verkligen bo..

Nu är det bara till att vänta och hoppas... hoppas.. hoppas..hoppas!! 

Ovido - Quiz & Flashcards