Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Elin - 18 januari 2009 20:52

Då har paret varit och tittat på vår lägenhet. Dom verkar ju tycka att den var helt ok.

Vi fick även kolla på deras. Hallens tapeter var småsöta :P gröna med blommor på. Lite litet, men mysigt.

Dock skulle dom iväg i veckan och kolla på en annan lägenhet som var närmre deras. En sån som dom hade kollat in från början, en sån dom vill byta till.

Ja, vi skulle i alla fall höras i slutet av den här veckan. Så får vi se.


Man kan inte göra mer än att hoppas.



Blir nog snart läggdags för mig. Trött och slut i kroppen. Och ska upp på praktiken i mogon.

Bäst att lägga sig i tid då.


Tandläkaren på tisdag. Uscha. Hatar tandläkaren.


Sov gott! 

Av Elin - 18 januari 2009 18:23

Snart så kommer dom som ska titta på våran lägenhet! Känns spännande!!!

Andreas och jag har städat hela dagen känns det som.

Det har blivit diskat, dammsugigt, pantande av buskar/flaskor, undanplockande av kläder och annat kollijoks.

Nu är det ganska rent och snyggt, slipper skämmas över sitt hem :P Haha!


Sitter bara och väntar på att dom ska ringa!!! GAH!!

Hoppas att vi kommer gilla varandras lägenheter!



Annars så har jag gått och dragit på mig en förkylning.

Känner mig trött och slut. Ont, slemmig i halsen. Samt att snoret rinner ur näsan hela tiden. Typiskt. Men bara jag inte får feber ska man väll vara nöjd!


Ha de!

Ps. Uppdatering om lägenhets byte kommer senare. 

Ovido - Quiz & Flashcards