Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Elin - 20 januari 2009 17:28

Maria- Det är inte mitt fel att min chef vill köpa semlor åt mig :P haha!

Och jag hoppas också på lägenheten. Skulle vara bra skönt att byta till nå mindre.



Nu har jag tråkigt. Vet inte alls vad jag ska hitta på. Hatar att vara sjuk. Min hals vill inte sluta att killas. Så eftersom den killas hela tiden. Får jag hosta hela tiden. Blir bannad!!

Samt att jag är supersugen på godis! Dock är de ju bara tisdag, så jag får stå ut.. 

Av Elin - 20 januari 2009 09:56

Är hemma från praktiken. Ingen idé att åka dit och snora i håret på någon :P


Var nyss till tandläkaren här i Luleå. Dom sa bara att jag skulle be tandläkaren jag har haft att skicka upp bilderna sedan min senaste undersökning.

Så det blev bara en snabb visit. Gratis.. tur..

Får inte komma dit förrns den 25 mars! Men då kanske jag hinner använda mer av tandtråden :) som gör tänderna bättre. Good good.


Blir nog inte mycket gjort idag. Ska väll försöka att kurera mig lite. Dricka varma saker mot hostan och kanske ta ett bad.


Hoppas att det går bra för Kickis kompis Emilie, Peter och Floffen som ska födas snart. Lycka till! 

Ovido - Quiz & Flashcards