Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 11 augusti 2010 13:30

Började dagen med att gå till sjukgymnasten.

Har aldrig varit till någon sådan tidigare. Visste inte riktigt vad jag skulle kunna ha för förväntningar.


Kom dit och fick plattor på ryggen. Som värmer upp muskler genom ström.

Väldigt skönt och avkopplande. Somnade nästan. Haha!

Efter ungefär 20 min kom sjukgymnasten tillbaka.

Jag fick lägga mig på mage. Sedan vrida huvudet lite åt sidan.

Han tog och tryckte till ordentligt på skuldran. Knak i ryggen sa det.

Samma sak på andra sidan.

Sedan över på rygg. Hålla runt nacken med händerna och pressa ihop armbågarna framför ansiktet.

Fick någon sorts platta bakom ryggen. Han tryckte neråt på armbågarna.

Knak, knak, knak..

Min rygg lät som ett instrument av något slag.


Fick en ny tid till nästa vecka.

Men alltså. Jag kände mig som en ny människa när jag kom hem.

Nu känner jag mig mest överkörd. Men de skulle man känna också sa han. Haha!

Av Elin - 10 augusti 2010 16:43

Bättre i ryggskottet i alla fall :)

Men känner av någon sorts smärta i höger axel.

Ska till en sjukgymnast imorgon och kolla upp det. Se om han kan fixa till så att de blir bättre.


Sedan åker jag och Andreas ner till Övik/Stöde till veckan.

Innan jag har min inskrivning och nollning nästa onsdag.

Känns sjukt spännande!

Av Elin - 2 augusti 2010 21:26

Känns bättre i ryggen. Fortfarande lite ont och lite stel.

Imorgon blir det nog stan en sväng.

Lite shopping sugen nu. Kanske blir ett par nya leggings.. får se.


Sedan onsdag tror jag att det kanske blir en sväng till badhuset.

Kan vara bra att försöka mjuka upp axel/ryggen lite.


Torsdag går jag och troligen Andreas på stan en sväng. Eftersom Kalaset drar igång. Och jag jobbar hela helgen. Så igen tid för det annars.

Ovido - Quiz & Flashcards