Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Måndag

Av Elin - 2 augusti 2010 21:26

Känns bättre i ryggen. Fortfarande lite ont och lite stel.

Imorgon blir det nog stan en sväng.

Lite shopping sugen nu. Kanske blir ett par nya leggings.. får se.


Sedan onsdag tror jag att det kanske blir en sväng till badhuset.

Kan vara bra att försöka mjuka upp axel/ryggen lite.


Torsdag går jag och troligen Andreas på stan en sväng. Eftersom Kalaset drar igång. Och jag jobbar hela helgen. Så igen tid för det annars.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 30 augusti 2011 08:48

Hej hå!   Nu har jag inte skrivit något på väldigt länge. Har inte haft lusten alls.     Under de senaste två veckorna har jag varit en phösare. Det är en person som går omkring i sin studentoverall, mössa och solglasögon. Man har denna out...

Av Elin - 1 oktober 2010 20:44

Är alldeles slut i huvudet efter en vecka med föreläsningar, kurslitteratur och umgänge med nya vänner. Men är underbart! Jag har hittat rätt utbildning känns det som :)Helgen blir fylld med plugg, en sväng till stan, kanske simma en sväng under sö...

Av Elin - 18 september 2010 19:45

Nu var det alldeles för länge sedan igen..   Skolan rullar på. Sakta med säkert tar jag mig fram i världen av kurslitteratur. Det är det som är svårt och nytt att komma in i. Alla svåra ord och formuleringar.   Annars umgås jag mest med Tora ...

Av Elin - 3 september 2010 18:11

Är så mycket nu. Så jag glömmer bort att jag har en blogg. Skolan är ny, men väldigt intressant.   Beställt böcker och fått csn. Köpt en liten mini pc. :) Som jag kan ha med mig på skolan och så. Känns väldigt bra.     Under dagen har...

Av Elin - 11 augusti 2010 13:30

Började dagen med att gå till sjukgymnasten. Har aldrig varit till någon sådan tidigare. Visste inte riktigt vad jag skulle kunna ha för förväntningar.   Kom dit och fick plattor på ryggen. Som värmer upp muskler genom ström. Väldigt skönt oc...

Ovido - Quiz & Flashcards