Alla inlägg under juli 2008

Av Elin - 28 juli 2008 17:07

I helgen var jag hemma i Stöde en sväng.

Brölloppet var mycket mycket fint :)


Idag är jag hemma från jobbet. Har haft jäkla mensvärken.. har varit skit ont! 

Av Elin - 22 juli 2008 21:05

Hej hopp!


Var ett tag sedan jag skrev något här nu. Men när man inte har internet i lånade lägenheten så orkar man knappt.

Har inte hänt så mycket under den senaste tiden.


Förutom att jag var på akuten i lördags natt.

Jag har ju haft lite problems med magen. Får ont och mår lite illa. Fick likadant under natten nu då på lördag.

Börja med att jag blev lite illamående, sedan så blev de bara värre och värre.

Så jag väckte min sovande pojkvän och sedan bar det iväg.

Kom dit, fick vänta lite. Men det gick hyffsat snabbt.

Fick lämna urinprov, blodprov. Dom klämde på magen och sådär.

Provsvar kom, de trodde att det troligen var gallan eller blindtarmen. Blev så att jag fick en spruta i benet. Det onda i magen gick över. Vad hände då... jo, dom sa gallsten.

Fick åka hem som tur var :) Och kommer bli kallad via tele inom 2 veckor.


Då får man se vad som händer och hur det blir.

Hoppas jag slipper opereras.. Läskigt!



Annars så mår jag hyffsat. Fortfarande lite ömm i kroppen. Men men, kan inte vara hemma mer. Jag ska jobba i morgon. Halvdag. Blir nog bra. Sedan prata med chefen. Om lön, skatt och sånt.




Till helgen fyller killens pappa och bror år. Den ena 50 och den andre 18.

Blir lite firande på fredag.

Sedan blir de hem till Stöde för att träffa tjocka släkten. Då ska Andreas få träffa allihop. Ska bli skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards