Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 31 december 2009 19:56

Tänk att det redan är ett nytt år. 

Tycker att tiden bara rusar fram.


Imorgon ska jag jobba. Så nyåret blir bara hemma och sova till.



Sedan nu på kvällen har jag testat min tidiga födelsedags present.

En epilator.

Den är ond :P Haha! Men tror nog att man vänjer sig efter några gånger.

Halva höger benet är nu lent. Men de andra får vänta till i morgon. Dels för att vänja sig och att det gjorde ont. 

Men också för att se om det blir några utslag på huden som vissa kan få.



Nu ska jag se film.

Hörs!

Av Elin - 30 december 2009 19:28

Nu är jag hemma i Luleå igen.

Tröttsamt att åka buss i 6 timmar. Men skönt att vara framme.

Även om jag längtar efter Andreas väldigt mycket redan.


Nu ska jag nog spela lite av det nya super mario som jag och snyggingen skaffat.

Av Elin - 28 december 2009 16:48

Hej hej!


Hur är det med alla? Har ni fått fina julklappar och god julmat?


Det har jag i alla fall. Detta är nog den bästa julen på länge. Känns så avkopplat och skönt. Ingen stress eller press.


På onsdag åker jag upp till Luleå igen.

Sedan på nyårsdagen ska jag jobba några timmar.

Av Elin - 25 december 2009 15:33

En mycket lyckad julafton tillsammans med familjen. Även om Kicki var saknad.


Fick:


-Mobil

-Pengar

-Kastrull

-Handdukar

-Badhanddukar

-Juleskum

-En bok om tydning av drömmar

-Presentkort på Ikea

-Presentkort på Åhléns

-Badgrejs

-Necessär (eller hur det nu stavas)

-Deo

-Hårsnoddar

-Ansiktsmasker

-Bakform till kakor


Kanske glömt något. Men ungefär det i alla fall.

Känner mig hur nöjd som helst.


Idag har det inte hänt så mycket. Har mest knappat med nya mobilen och kolla in dom flesta funktioner.

Nu kom Marias Fredrik hit. Och senare kanske morbror Leif med fru och kusiner kommer hit. Beror lite på hur deras planer skulle bli.


Imorgon kommer Älsklingen hit :)

Så då får man kramar! Härligt...



Ikväll blir det julmat, kakor och godis :D Mumma!


GodJul på er!

Av Elin - 24 december 2009 11:04

Hej alla fina!

Idag är det som ni alla vet julafton. En av dom mysigaste dagarna på hela året.

Man längtar efter kvällen. Lite kalle, mat och paket :)


Jag mår ganska bra i min förkylning. Lite hosta kvar. Men inte så snorig och ingen feber.


Saknar min Andreas som är hemma hos sin familj.

Älskar dig snygging!

Av Elin - 22 december 2009 10:13

Igår handlade jag klart alla mina julklappar :)

Skönt.


Men då är jag trött idag också. Min kropp är inte frisk. Vill bli frisk! NU!

Av Elin - 21 december 2009 09:26

Då var man hemma i Stöde över jul.

Jätte skönt att vara hemma och vila upp sig.


Senare idag blir det birsta med mamma och kanske maria.

Handla de sista julklapparna.

Av Elin - 19 december 2009 10:42

Snoret rinner och halsen är tjock.

Men annars så är jag bara lite förkyld :P


Idag blir det packning inför hemresan över jul.

Och i morgon bär det av :)

Ovido - Quiz & Flashcards