Alla inlägg den 9 december 2009

Av Elin - 9 december 2009 16:21

Äntligen!

Nu har jag fått svar från Leif.

Ska börja praktiken på måndag. Vara där i 3 månader. Känns väldigt skönt att det är fixat och klart med allt. Bara att börja på måndag.

Då när jag kommer dit är det lucia. Tänk alla söta barnen i sina dräkter :)



Sedan har jag fixat julklappen till Marie och Markus idag.

Härligt härligt!

Av Elin - 9 december 2009 13:59

Denna dag går i tecknet PMS!


Jag är glad, arg, ledsen, orolig m,m. Allt på samma gång.

Sjukt jobbigt. Blir alldeles darrig av alla känslostormar.

Ett bad lugnade lite.. men är snart tillbaka i träsket igen.


Stackar min Andreas som måste stå ut med detta en gång i månaden.. hemskt..




Annars väntar jag bara på att Leif från arbetsförmedlingen ska höra av sig.

Vill börja min praktik nu! Less på att vänta.


Imorgon blir det vaccinering.

Får se hur man mår efter det.

Ovido - Quiz & Flashcards