Alla inlägg den 8 december 2009

Av Elin - 8 december 2009 13:42

Inte hört något från Leif.

Jag som vill på praktiken och ta hand om alla dessa barn :)

Men får helt enkelt vänta tills alla papper är klara.


Sedan så började min dag inte speciellt bra. Grannens hund har helt enkelt damp.

Den skäller och ylar om vartannat. Man blir knäpp.

Och när satte den i gång med det. Jo, klockan nio på morgonen.

Har inte slutat sedan dess.

Hoppas bara att det är någon övergående fas.


Fast sedan känner jag mig ganska lätt retlig idag.

Lingon veckan nästa vecka. Inte konstigt att mitt humör är helt åt skogen.

Här har jag humör för flera stycken.



Hm, annars då.

Jo.. alla julklappar börjar ta form.

Har fixat till Andreas, mamma och nisse.

Vet vad Marie, Markus, Erika, Maria, Kicki ska få. Men inte fixat än.


16 dagar till julafton!

Ovido - Quiz & Flashcards