Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 31 juli 2009 21:17

Andreas har kommit upp till Luleå nu. Men han sitter och dricker öl med sina killkompisar. 

Känner inte alls för att bli full igen. Alldeles för snart efter onsdagens bakfylleslag. Testat smaka på en cider. Men de funka int.


På jobbet idag var det helt galet mycket att göra. Helt vimmelkantig när jag gick därifrån. Tokigt!

Vissa dagar måste väll vara jobbiga. Så man ska uppskatta dom bra :)

Nu är jag ledig fram tills måndag kl.14

Känns så good!


Ihelgen blir de mys och bara ha det bra.

Ni kanske vet att jag har världens bästa kille? Det är värt att sägas hundra gånger om!


Kram på er alla tokar...

Av Elin - 29 juli 2009 20:03

Idag har det kanske inte varit den bästa dagen..

Bakfull! Helt galet bakis.

Spytt och hela fadderullan. :/


Men tisdagskvällen var underbar!

Hade en härlig bra kväll med mina kära kollegor från fyren. Vill ha en repris någon gång. Hör det Frida, Andreas och Sara :D



Annars har jag bara försökt bli människa idag. Vid 16 fick jag äntligen ner lite mat som tur var. Hua, så det kan gå..

Imorgon blir de jobb 08-13. Skönt med ett så kort pass. Då hinner jag hem och storstäda lägenheten senare.

Andreas kommer ju hem på fredag eftermiddag/kväll. Måste se till att det är fint till dess.


Kram på er! 

Av Elin - 27 juli 2009 17:14

Här är jag igen. Framför datorn.

Tänkte skriva en liten uppdatering om läget.


Är hemma från Ö-vik igen.

Hade en helt underbart skön helg där nere :)

Man känner sig utvilad och glad efter att ha träffat Andreas, men familj.


Idag har jag jobbat.

08-16

Skulle egentligen ha jobbat bara till 13. Men då ringde en tjej och sa att hon skulle vara hemma. Sugen på pengar och eftersom jag är snäll, då stanna jag till 16.


Imorgon blir det 15-21. Sedan raka vägen ner till festlokalen på jobbet. För att insupa någon härlig cider tillsammans med mina fina vikariekamrater! Kommer bli sjukt bäst!



Så ikväll kan jag vara uppe lite längre om jag vill.

Just nu sitter jag och dricker en god milkshake. Jordgubbar, glass och mjölk. Mums!

Jordgubbarna som jag använde var bamsestora och superduperdunder goda!!!!! Har nog aldrig ätit så goda gubbar. Sparade några tills senare också...

Jag mår så bra :D


Just de.. Lönen kom idag också. Mina intjänade pengar. Jag verkar ha tjäna mest av vikarierna också! Bäst! 

Av Elin - 24 juli 2009 09:16

Nu är jag alltså här i Ö-vik.

Andreas jobbar.


Jag hade tänkt ta en sväng på stan idag. Men regnet öser ner och det ser ut om en flod på vägen.

Så de får nog vara. 

Av Elin - 22 juli 2009 14:02

Glömde skriva om jordskalvet som var vid 10 tiden. 

Sjukt läskigt tycker jag.


Sitter vid datorn i lägenheten och helt plötsligt börjar allt skaka. Kanske håller på i ungefär 4-5 sek.

Först tror jag så klart att de va någon jäkel som kört in i huset. Men icke. Jordskalv var de.

Mitt andra jordskalv som jag upplevt.

Uscha..

Av Elin - 22 juli 2009 13:37

Hejsan!

Magen lite ond, men bättre.

Imorgon åker jag ner till Andreas och är där tills söndag.

Känns underbart att snart få träffa snyggingen igen :)


Annars händer inte mycket.. 

Av Elin - 20 juli 2009 21:07

Tvättat klart i alla fall.. 

Men har fortfarande lite ont i magen. Sjukt jobbigt.

Hoppas att det blir bättre tills i morgon. Vill jobba, tjäna lite stålars.

Kroppen bestämmer dock mina val. Kan inte jobba om jag har ont :*(


Längtar tills torsdag. Då jag åker ner till Örnsköldsvik och min Andreas!!!

Vill vara där nuuuuu! 

Av Elin - 20 juli 2009 10:19

Allt jävla problem med magen ska komma på samma gång.

Först magsjuka och idag är det troligen gallan som spökar.

Piss och skit!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards