Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 4 juli 2009 10:51

Det är en bra dag idag :)

Min underbara älskling är här. Så härligt att vakna bredvid honom.


Blir äta på fin restaurang och sedan mysa hela kvällen lång! 

Av Elin - 3 juli 2009 15:23

Har jobbat 07.30- 14.00

Gått bra. Men känner mig alldeles slut i fötter och huvud.


Idag kommer Andreas hem!!!!! :D :D :D Så jag har längtat.

Ska nog kanske ta en dusch, så har har en ren och fräsch flickvän när han kommer hem ikväll..


Kram på er! 

Av Elin - 1 juli 2009 17:56

Japp, nu har jag gjort stan.

Först blev det till att fylla på busskortet- 200kr :(

Sedan myrorna. Där följde visst en kjol med mig hem- 49kr :)

Åhléns. Där fanns det en alldeles för fin väska- 99kr :)

Present till min Andreas är också fixat idag- :)

En vässare till min eyeliner från H&M- 19.90kr :)

Halebop- 100kr :/


Det har alltså gått lite pengar idag. Men det var de värt.

Nu ska jag fixa lite middag. Sedan kanske ta itu med städningen. 

Ovido - Quiz & Flashcards