Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 29 juli 2010 22:34

Nu var det för länge sedan jag skrev här igen. Men men..

Jag jobbar och sliter.

Kanske alldeles för mycket. Vaknade igår morse och hade skitont i höger axel/nacke/skuldra.

Som tur är känns det bättre idag.

Av Elin - 21 juli 2010 08:59

Hejhej!

Jag vet att det är dålig uppdatering nu här på bloggen.

Men jag jobbar och sliter mestadels av tiden.


Nu i helgen ska jag och Andreas iväg på trästocks i skellefteå. Ska bli riktigt roligt att campa och ha det bra.

Av Elin - 14 juli 2010 10:40

Jag kollade nyss in på en sida http://www.medistore.se/

Men vet inte vad man ska tycka.

Det är ju bra att det finns.

Fast tänk om någon anhörig eller närstående. Får för sig att börja leka doktor. Då kan det faktiskt gå illa. Hoppas att dom kan kolla upp lite sånt. Innan dom säljer till vem som helst.

Av Elin - 13 juli 2010 09:01

Jag har kommit in på förskolelärarutbildningen :) Känns väldigt skönt att veta vad man ska studera till hösten.


Annars så jobbar jag på.

Börjar 12.30 idag och jobbar till 21.

Ledig imorgon.

Men jobbar tors, fre, lör, sön.

Av Elin - 3 juli 2010 21:53

Känner mig helt slut i kroppen.

Tur att jag har sovmorgon imorgon. Sedan ledig på måndag.

Kan behövas.. Hua..

Ovido - Quiz & Flashcards