Alla inlägg under december 2009

Av Elin - 7 december 2009 07:52

Precis gjort mig i ordning för att bana min väg till praktiken.

Första dagen, nervös. Men ändå samlad.


Och då ringer min kontakt på arbetsförmedlingen och säger att vi måste skjuta på starten för min praktik.

Eftersom han inte hunnit ringa och fixa med försäkring m,m.


Fan vad less jag blir!

Klivit upp helt i onödan.

Piss, skit..

Hoppas att han hinner fixa så jag får börja denna vecka i alla fall.


Inte mycket man kan göra mer än och vänta..............

Av Elin - 5 december 2009 21:06

Hej hej..

Dagen har gått i sin lugna lunk.

Inte mycket som gjorts. Mest bara läst i min bok.

Tre böcker på några dagar :)


Imorgon söndag, kommer bara vara en väntans dag.

Måndagen. Där börjar min praktik på förskolan.

Det känns pirrigt och lite skrämmande. Hoppas det går bra..

Av Elin - 3 december 2009 19:10

Blev att Andreas och jag skjutsade kusin Krille till Maxi.

Där blev det storhandling. I alla fall för honom.

Så mycket mat. Men det går ju åt.


Annars har inte så mycket hänt idag.

har varit lugnt och skönt.

Av Elin - 2 december 2009 16:34

Andreas tyckte att eftersom jag hade så tråkigt skulle jag följa med honom och hämta nå grejs han har beställt. Som kommit.

Sedan kunde vi åka till myrorna! :)


Dit begav vi oss.

Och vad fann jag där!!! Jo, ett par galet fina täckbyxor för 85 kr!

Så sjukt nöjd! Dom är mörkblå, med fleece bak i ryggen, samt i fickorna :)

Bäst!


Nu är jag lite gladare än i morse..

Tack älskling för att du är bäst!

Av Elin - 2 december 2009 13:19

Känner mig väldigt oinspirerad idag.

Vet inte alls vad jag ska ta mig för.

Skulle behöva göra klart en uppgift till Lernia. Så att den ligger där och är färdig fram tills inlämnings datumet v.51 För när praktiken börjar nästa vecka kommer nog orken till det vara som bortblåst.


Jag måste få ett papper till arbetsförmedligen påskrivet. Men personen som ska skriva under. Hon ligger sjuk, hemma i svininfluensan. Så henne har jag ingen lust att besöka.


Behöver leta upp täckbyxor till praktiken. När man ska vara ute varje dag med alla barnen.

Kanske en klipptid inte vore så tokig. Men bara om jag får rabatt. Annars har jag inte råd.


Annars har jag supertråkigt! Vet inte vad jag ska hitta på.

Borde egentligen göra klart de är uppgifterna.. höra vilken tid man kan komma på vaccination i morgon. Sedan i morgon åka till myrorna en sväng kanske? Hm..

Blä! Ingen lust med något. Tror jag läser en stund. Får se om lusten till något infinner sig..


22 dagar, sen är det julafton

Ovido - Quiz & Flashcards