Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Elin - 25 januari 2009 17:06

Helt galet snygg lägenhet dom hade!!!! Den var så fin och fräsch. Där vill jag verkligen bo..

Nu är det bara till att vänta och hoppas... hoppas.. hoppas..hoppas!! 

Av Elin - 25 januari 2009 14:55

Eftersom dom där lägenhetstyperna inte har hört av sig som dom skulle. Då blir man ju lite besviken..

Men nu ska ni få höra! Vi har hittat en annan person med en tvåa. Som vill byta till en trea. Hon kommer hit och ska kolla på vår lägenhet om 30 min :D

Har man något att hoppas på igen.

Hoppas bara hon kommer vilja byta!!!!


Blir nog till att träna lite sedan, och efter det ska jag sova. Haha, nja.. kanske inte direkt. Nästan på en gång. Har praktik i morgon! Skönt att man är frisk nu, så jag kan gå dit. Längtar faktiskt lite grann :) 

Bio

Av Elin - 25 januari 2009 00:27

Kom nyss hem från bio:n.

Var och tittade på Benjamin Bottons otroliga liv.

Den var så bra att man grina en skvätt på slutet :.D

Så en 9 av 10 är den helt klart värd.

Tack Andreas lillebror Jonas för denna upplevelse som jag fick i julklapp!


Alltså! Gå och se filmen.. Nuuu!


Ovido - Quiz & Flashcards