Alla inlägg den 8 december 2008

Av Elin - 8 december 2008 15:19

Hej hopp!

Idag händer inte mycket alls.


Jag har ringt lite samtal som skulle göras. Inget märkvärdigt.

Verkar som om jag kommer få praktisera efter jul/nyår. Eller kanske en vecka före. Men det skulle blir knöligt med allt pappersarbete verkar de som.


Här uppe är det runt -10 till -15. Håller mig mestadels inomhus :P

Imorgon kanske det blir en sväng till stan och handla klart julklappar. Bra att ha det fixat.

Jobbigt bara att man måste släpa med sig allt sånt hem till Stöde. Det är ju en bit. Men men, tar väll den stora väskan.


Har funderat på att börja på min gamla bok igen. Har ju en uppstartad bok som bara ligger och dammar.

Fast vet inte hur de blir. Funderat på att skriva på en annan. Lite sugen. Bra tidsfördriv. Vem vet. Man kanske skulle få ge ut en bok någon gång. Skulle ju vara som en liten fantasi.

Jaja..


Nu ska jag kolla på andra delen av true blood, någon vampyrserie :P


Hej svejs! 

Ovido - Quiz & Flashcards