Alla inlägg den 2 december 2008

Av Elin - 2 december 2008 14:14

ÅH! Vad jag längtar till jul. Äta gott och mysa med familjen.


Julklappar fixade är:

- Erika

- Marie

- Markus

- Pappa och hans sambo


Andreas julklapp är nog snart fixad också. Var bara så att jag var tvungen att vänta tills jag fick lite pengar. Men nu har dom kommit in på kontot.

Sedan vet jag inte alls vad lillasyrran och storasyrran ska få. Men det löser sig nog.

Far och mor föräldrar ska väll också få något. Men det knåpar jag ihop på ledig tid.


Annars så är det bra.

Ska iväg till gammelstan på ons. Där ska jag till en frisörsalong och prata med dom som jobbar där om praktik.


I helgen blir det glöggkväll, med lite inbjudet folk.

Tänkte baka sånadära kulor som mamma brukar göra.

När man först tar en bit nogat, rullar in i en bit mandelmassa, för att sedan doppas i choklad. Inte tokiga grejer det inte.


Men nu ska jag fixa här lite..bye bye 

Ovido - Quiz & Flashcards