Alla inlägg den 7 december 2008

Av Elin - 7 december 2008 13:40

Igår hade vi ju som sagt gråtfika här hemma.

Eftersom Tuben ska flytta iväg snart.

Det blev en lyckad kväll med trevligt sällskap.

Mina kakor blev godkända och jag kände mig lättad.

Mycket skratt, men ingen gråt :P

Tack för en trevlig kväll är det ända jag kan säga.


Idag händer nog inte mycket alls. Känner mig ser och trött.

Kanske lite humörsvängningar inför den kommande lingonveckan också. Jobbigt med sånt. Man blir inte på humör för något.


Måste fixa lite med julklappar snart också. Även om de inte är så många kvar. Känns ju ändå alltid bättre när man har fått klart med sånt. 


Sedan så har man väll fått sig en uppfattning om julkalendern vid det här laget. Den känns helt ok. Bara lite tråkig. Ingen riktig julstämmning har infunnit sig heller, när man ser avsnitten. För lite snö och sånt :P


Jaja, men nu ska jag väll kanske försöka knäcka den där dumma level 21.

Ha de! 

Ovido - Quiz & Flashcards