Alla inlägg den 5 december 2008

Av Elin - 5 december 2008 23:40

Kicki: Jag kom till 21 efter mycket om och men.


Kvällen har spenderats med att se på idol. Skönt att det blev Kevin och Alice i finalen. Bra bra..


Sedan har vi sett på en film. La Orphanage (Barnhemmet), en lite skräckis.

Helt ok. Kanske en 7 av 10.


Blev inget mer bakande nu ikväll. Men ska nog sno ihop några fina gaffliner och kolakakor i morgon :)


Nu ska jag brottas med Andreas!

Sov gott! 

Av Elin - 5 december 2008 17:45

Då var mozartkulorna gjorda. Kanske blev lite för lite nogat i dom.. men äh.. goda blev dom i alla fall. 

Blev lite choklad över också, där doppade vi mandarinklyftor :D GOTT!


Funderar på att baka nå mer. Antingen efter middagen eller i morgon. Är värsta sugen på att baka massa kakor.

Nu blir det affären, middag ska köpas. 

Av Elin - 5 december 2008 15:54

Städning- klart! : Att det kan blir så smutsigt överallt. Men nu är disken diskad, spisen nästan lyser av renhet, mikron är till och med ren!

Dessutom är golvet rent och smutfritt, och köket blötmoppat.


Han även se ett avsnitt ugly betty först.


Nu ska jag nog vara effektiv. Samtidigt som jag ser på smalville ska jag börja med mozartkulorna.


Tjo! 

Av Elin - 5 december 2008 13:21

Har tänkt sätta igång med disken strax. Även om jag är mer sugen att kolla på ett avsnitt av antingen smalville, grey´s, eller ugly betty.

Blir nog något av dom först. Sedan blir det städa och stöka i köket.


Hej svejs! 

Ovido - Quiz & Flashcards