Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 22 april 2009 09:23

Hej hej, idag blir det arbetsförmedlingen. Skulle vara där kl.12, men då ringer han och ändrar till klockan 14. 


Sedan blir det handling. Mina pengar tryter :/ bajs.. 

Av Elin - 21 april 2009 21:42

Gjorde en äppelpaj nyss! Så god den blev, helt makalöst!

Väntar på samtal annars, hoppas på jobb. 

Av Elin - 20 april 2009 18:50

Var som sagt på jobbintervju idag. Kändes som det gick bra.

Hon skulle ringa min referens, sedan hörs av sig något nu i veckan om hur det blir.. Känns bra, spännande.


Bara att hoppas.. 

Av Elin - 20 april 2009 10:54

Idag är det som skrivet jobbintervju!

Känns bra, men lite nervöst.

Kommer nog gå bra ändå :) 

Av Elin - 17 april 2009 18:16

Har lånat nya böcker idag :) Blev fyra stycken. Så nu kan jag läsa i några dagar till.

Efter det for vi förbi och kolla var Fyren låg. Ska ju dit på arbetsintervju på måndag. Sedan mathandling igen.

Spagetti och köttfärsås med tacokrydda blidde det. I morgon står stuvademakaroner och korv på matlistan.


Andreas ska dra iväg till Linus en sväng ikväll. Men jag orkar inte åka iväg. Skönt att vara hemma.

Typ samma i morgon. Andreas drar till Martin för fest med folk. Medans jag stannar hemma och softar.


Talang ikväll på fyran också. Hoppas det är nån skoj som är med.

Som på det där. England got talent, eller vad det nu heter.

Hon som beskrivs som Englands Poul Pott. Verkligen sjukligt lik story. Större oatraktiv person kommer in på scenen. Blir utskrattad. Börjar sjunga och alla tappar hakan. Nästan så att man skulle kunna tro att det är uppgjort..

Av Elin - 16 april 2009 15:01

Köpte den där nya magnum nyss. Som ligger i en liten låda. Ganska gott med all choklad, men inte alls värd de 22 kronorna man fick betala för den.

Prova hellre den nya solleroglassen. Mycket godare!


Håller på att tvätta nu annars. Trist att springa fram och tillbaka till tvättstugan, varje timme. Men det går ann. Får en massa rena kläder! :D

Kanske dags att plocka ur kläderna ur resväskan, sedan man var hemma i stöde också. Haha! Är så lat när det kommer till sånt där. Hua..


I helgen vet jag inte riktigt hur planerna ser ut. Tror att Martin skulle ha fest på lördagen. Vet dock inte om jag är så sugen. Kanske blir hemma och glor någon film istället. Får se. 

Av Elin - 15 april 2009 23:45

Varit hos Martin som fyllde år idag.

Han fick en fin vattenpipa.


Där såg vi (Jag, Andreas, Martin och Linus) filmen eden lake.

Och vad arg man kan bli av vissa filmer. Det säger jag bara.

Fy tusan för små skitungar, grupptryck och sånt.



I morgon blir det stan en sväng. Måste fixa mer försäkringskassepapper och lämna in.

Efter det blir det tvättning för hela slanten. 12-16. Känns som det är ett ton kläder som ska tvättas. Men skönt när det blir gjort i alla fall.

Nu är jag på tok för trött. Vill egentligen vara vaken och se kvällens avsnitt av Arkiv X, som går på fyran. Kl:01.05!!! Hel knasig tid. 

Av Elin - 14 april 2009 19:55

Dagens händelse: disken blev diskad :P


Som ni kanske förstår händer inte mycket just nu.

Finns nästan inget alls att säga.


Ovido - Quiz & Flashcards