Alla inlägg under mars 2009

Av Elin - 17 mars 2009 11:15

Då var det dax igen.

Har inte haft ont sen i julas, men igår börja det krampa.

Bara att ta ett piller och vila.

Dock känns det fortfarande väldigt väldigt ömt, nästan lite ont.

Får se hur det är till kvällen. Annars kanske de blir sjukan :( Blä! 

Av Elin - 14 mars 2009 16:42

Andreas har tre kompisar från Ö-vik här nu. Dom kom nyss. Jag känner mig ivägen och helt off. Blir nästan alltid skygg när det kommer nya personer och hälsar på. 

Vet inte varför. Men jag svettas och skakar..

Jaja, får lära mig att leva med det. Kan inte göra något åt saken.


Ikväll blir de lungt. Dom andra ska iväg på minus 30 spelningen. Jag blir hemma och softar. Kanske ska köpa mig lite lördagsgodis :) 

Av Elin - 11 mars 2009 11:49

Idag åker min snygging iväg till stockholm en sväng.

Han ska besöka DICE tror jag det heter. Något spelföretag. Där ska han intervjua några stycket till hans c-arbete.


Så då kommer jag vara alldeles själv tills på fredag förmidda.

Hur ska jag klara mig?! :P

Går nog bra.


Annars så har jag ont i magen. Dumma lingonvecka.

Sover dåligt pga den också. Men men, den går ju snart över igen.


Av Elin - 5 mars 2009 23:46

Idag har jag läst mest hela dagen.

Det som varit något att skriva om är väll storhandlingen på 512 kr!!! Ojojoj!

Men äh, var såna där nödvändiga saker.


Ha de! 

Av Elin - 4 mars 2009 13:32

Idag mår jag hur bra som helst.

Det är knas hur humöret kan svänga före mensen!!!


Var till ams. Där sa dom fortsätt leta jobb/praktik. Jag sa jahapp.

Är berättigad till nystartsjobb nu. Det är en bra sak :)


Var på stan efter ams.

Köpte mig en fin svart kjol. För hur mycket då? Jo, 20 spänn!!

*Jag är lycklig* 

Ute skiner solen och temperaturen är -0.8 Skönt!


Hoppas mamsen mår bättre i sin magsjuka!

Kram 

Av Elin - 3 mars 2009 13:12

Sån är känslan idag..uppgiven..

Ringer och letar praktikplatser..nej till svar, har redan en, kanske till hösten..suck..

Känslan blir inte bättre utav att man ska till arbetsförmedlingen i morgon och få skäll för att man inte har hittat någon praktikplats. Skit..less..trött..


Sedan har vi de där livsviktiga mynten och sedlarna. Pengar..ja, inge pengar nästan.. väntar pengar från ams. Hur mycket är det denna gång? Väntar faktura från tandläkaren. Sedan även ett till besök under mars.

Resa till stöde, festpengar...hyra..


Idag är ingen bra dag. En jobbig ångest dag. Det är vad denna dag för med sig..ångest!!! 

Av Elin - 1 mars 2009 10:34

VEM FAN STÄLLER SIG OCH BORRAR PÅ EN SÖNDAGSMORGON!!!????

JO, MINA GRANNAR BREDVID SOVRUMMET!!!! 


Tro på fan att jag flög upp ur sängen.

Jag hoppas dom råkar borra sig i armbågen eller nått!!!! GAAAAAHHHHH!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards