Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Elin - 30 oktober 2009 15:04

Fick precis ett mail om att mötet blir flyttat till tisdag!

Bra jobbat handläggare Stefan!


Nu blir det staden.

Av Elin - 30 oktober 2009 14:58

Hatar när man missuppfattar datum.

Skulle visst ha varit hos Lernia idag på möte men handläggare.

Jag tyckte han sa den 13:onde.

Men han sa den 30:onde.


Nu sätter han mötet på den 9/11!!

Måste i så fall åka på söndagen den 8/11. Det vill jag inte riktigt. Eftersom det är farsdag. Och även därför att mamma tagit ledigt för att vara med oss barn när vi är hemma alla 3 för en gång skull.

Bajs!


Men men, jag skrev ett mail och frågade om vi kunde skjuta på mötet.

Hoppas att han säger ja. Annars vet jag en som blir irriterad.

Av Elin - 30 oktober 2009 14:14

Hejsan!

Dagen har väll kanske inte börjat allt för bra.

Mår lite illa och otrevligt b*js.

Det känns dock lite bättre nu.


Ringt och pratat med min kusin och hans föräldrar.

Ska åka med dom hem till Stöde på söndag.

Så det blir inte mycket till festande på lördag för mig inte. Ska nog kanske bara vara hemma och softa. Samt packa.


Idag ska jag och Andreas in till stan en sväng.

Han ska väll troligen klä ut sig till något nu på halloween. Men har inte riktigt bestämt sig tror jag.

Systemet en sväng.

Måste låna någon bok från biblioteket också. Vill inte vara boklös.

Ovido - Quiz & Flashcards