Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Elin - 28 oktober 2009 21:04

Jag och Andreas har haft krig här i lägenheten under ett tag nu.

Märkte förut att jag råkat ge Andreas en inre blödning.

Ett blåmärke rakt på skinkan.. Haha! Bäst!

Vi har alltså inte ett riktigt krig. Utan nyp krig. Nyper till ibland när vi bus bråkar. Hade råkat nypa lite hårt tror jag. Inte mening att de skulle bli ett blåmärke...

Av Elin - 28 oktober 2009 18:18

Som vanligt fixat med Lernia uppgifter. 
Har gått bra :)


Kom på att kusinens föräldrar skulle upp hit till Luleå och hälsa på honom.

Så då kanske jag kan tigga till mig skjuts hem till sundsvall/stöde. När dom ska hem på söndag :D

Hoppas på att det ska gå bra. Tror inte att det ska vara något problem.



Imorgon ska jag till Lernia och möta Luleå kommun kl.09

Vet inte hur länge dom håller på där. Efter det blir det stan. Ska fixa julklapp till min bubbe. Kan inte skriva vad det är eftersom han läser här i bloggen.

Ovido - Quiz & Flashcards