Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Elin - 5 oktober 2009 15:50

Kicki- Har inte testat med trummor till. Men räcker gott och väll med en gitarr. Är alldeles stel i axlar och händer efter allt spelade. Haha :)



Dagens början har väll inte varit allt för skoj. Kände mig deprimerad och trött.

Allt man ska/vill göra hopar sig på hög.

Men känns bättre nu. Efter samtal med mamsen! Jag älskar min mamma. Hon kan verkligen det här med att lugna ner mig. Tur att du finns mamma! :D


Så nu har jag fixat ett brev.

Skickat mail.

Kollar på utbildningar. Men tänker ta tag i den saken i morgon. Orkar inte idag.


Massor att göra.

Disken måste bort också. Får knappt plats med något där inne på diskbänken. Hua..


Annars så kanske ni förstår av min kommertar till Kicki. Att guitar hero tar upp lite tid också. Sjukt roligt. Även om mina armar känns lite stela :P

Kör metallica versionen just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards