Alla inlägg under oktober 2009

Av Elin - 21 oktober 2009 22:30

Varit hos Lernia idag.

Pratat lite och fått uppgifter att pyssla med.

Tvättat har jag också gjort.

Visst är jag duktig?


Sedan funderar man över planerna på att åka hem till Stöde.

Blir nog runt det 6 november. Troligen någon dag tidigare.


Annars mår magen ganska bra. Verkar som om tabletterna mot magkatarr hjälper.

Proverna från doktorn var bra prover. Ingen sjuka där inte...

Av Elin - 20 oktober 2009 09:28

Har verkligen sovit jätte dåligt inatt.

Så jobbigt när det händer. Usch!


Sedan har jag lite ont i magen också :(



Annars idag ska Andreas jobbkamrat komma hit. Så dom kommer vara upptagna mestadels av dagen. Får se vad jag ska hitta på då.. hmm..

Av Elin - 19 oktober 2009 11:27

Kicki- Ja, ringa Lernia. Jobbcoachning.


Men jag slapp ringa dit. För dom ringde mig. 13,30 på onsdag ska jag dit.

Idag blir det städning som gäller.

Av Elin - 18 oktober 2009 18:32

Magen har varit jobbig idag.. men inte super ond.


Imorgon ska jag ringa lernia, diska, plocka undan kläder, dammsuga. Dom sysslorna ska jag utföra medan Andreas jobbar på.. Han är så duktig min snygging.

Av Elin - 17 oktober 2009 12:47

Känns lite bättre i magen idag. Men fortfarande konstigt. Ungefär som om värken har flyttat ner sig till sidan.

Men men, ändå bättre.

Har börjat med magkatarr medicinen idag. Se om den har någon fart på magen.


Idag blir det annars en lugnt dag för min del.

Av Elin - 16 oktober 2009 12:29

Efter beskedet om att det inte var något med gallan eller njurarna på ultraljudet.

Så ringde jag till min doktor.

Vi tog prover och jag ska testa någon magkatarrsmedecin.

Hoppas att något hjälper i alla fall.


Mormors syster somnade in igår.

Kommer alltid minnas henne som en go och glad. Bilbingospelande, kakbakande, tjocksockstickande andra mormor.

Att mormors syster är borta är svårt att förstå.

Men skönt att det gick ganska smärtfritt i alla fall.

Sov gott...

Av Elin - 16 oktober 2009 10:01

Det visade ingenting. Vad fan är det då som gör ont? Något är det ju! Kan inte ha såhär ont om allt är bra.

Helvete..

Känner mig rädd..

Av Elin - 15 oktober 2009 20:46

Ska till röntgen i morgon 08,45.

Hoppas att de går bra.

Ovido - Quiz & Flashcards