Alla inlägg den 21 september 2008

Av Elin - 21 september 2008 14:07

Ja, idag har vi söndag.


I fredags blev det kräftskiva, snaps och utgång.

Hade en himlarns trevlig kväll :)

Lördagen var dock allt annat än rolig.

Spyhinken var som tur framme, eftersom jag förutsatte att jag skulle må lite dåligt på lördagsmorgonen. 

Dom goda ostkrokarna från kvällen kom upp i ett rasande tempo.

Men men.. sånt händer.


Mådde väll lite halvkast hela dagen. Men sov en stund mellan 17-19 tror jag de va. Då var de bra sen.

Vi beställde hem mat. Pizza till älsklingen och jag käka en kebabrulle.


Idag är de en lugn dag.

Badats har de gjort.

Min mage klagar dock på allt skit jag ätit och druckit i helgen. Sedan ska man ju ha lingonveckan. Då är kroppen aldrig som den ska.


Nu blir de en vandring till slemmis.

Och ikväll blir de till att se andra avenyn som har säsongs start.

Tack och hej! 

Ovido - Quiz & Flashcards