Alla inlägg den 16 september 2008

Av Elin - 16 september 2008 13:21

..sen sist..

Hade en trevlig fest i helgen, men några folk.

Utgången blev sådär. Dansgolvet var uppbokat av bara 23 åringar, så där kom man inte in. Andra stället var trångt och ganska trist. Men men..


Söndagen var en riktig bakisdag. Tre filmer sågs och en massa onyttigt åts.


Måndagen, hemma söka jobb dag. Fick brev från ams, med jobb jag ska söka.

Ett skit städ på tasty burger, mellan tiderna 06-10 bara helg. Har inte så stor lust med att städa spyor och sånt..

Andra jobbet ligger i finland. Torneå.. typ 20 mil härifrån. Nej tack!!!


Ge mig vettiga jobb!

Men man måste ju ändå söka. Skickar in nå skit senare.


Idag: Läst ut min bok, måste till bibblan och låna en ny. Vet inte hur många böcker jag har läst den senaste månaden. Men många är det.

Sedan ska jag fixa nytt recept till p-piller. För mina håller på att ta slut.


Och sedan kommer dagens stora uppgift. Komma på middag!

Det står helt stilla i tankarna när det kommer till det.

Ge mig förslag!!!! Tack.. 

Ovido - Quiz & Flashcards