Alla inlägg den 2 september 2008

Av Elin - 2 september 2008 23:22

Nu är jag lugn, glad, trött...

Tack vare yoga passet. Sara var snäll och gav mig ett gratis träningskort för den här veckan.

Så nu 19.30- 21.00 har jag varit på yoga.

Kändes underbart efteråt. Alldeles genomtränad och lugn :)

Kommer nog gå på tors och kanske lördag också...


Efter yogan blev jag hämtad av älsklingen. Vi badade, så skönt att ha badkar! Helt klart en av fördelarna med den här lägenheten.

Gjorde gomacka sedan. Men ost, sallad, tomat och gurka. Mycket gott...


I morgon blir det nog en städningens dag (om jag inte har allt för mycket träningsvärk). Men det måste ju dammsugas, diskas, tvättas.. hua, mycket att stå i.

Och det ända man vill göra egentligen är att jobba :P Ha ett jobb som man trivs med, som man vill gå till varje dag. Ge mig!!


Näe, nu blir det snart sängen. Alldeles för trött för att vara vaken mycket längre.. Go natt på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards