Alla inlägg den 17 september 2008

Av Elin - 17 september 2008 16:38

Kanske inte den bästa dagen igår..

Jag hämtade ut mina p-piller på stan.


Men sedan när jag gick in på gallerian shopping. Då gjorde jag värsta feting vurpan!! Fy fan vad ont det gjorde.

Hade på mig mina klackisar och golvet var svinhalt. Så jag skulle vända mig om för att gå in på en butik. Då försvinner helt plötsligt högerbenet under mig. Bakåt!

Jag far framlänges och landar på knän och händer.

Som tur var gick jag inte sönder. Mina knän är blåa o ömma. Samt lite sliten i handlederna. Men men..


Efter det missödet åkte jag hem mot porsön. Gick på slemmis. Där jag råkade skrapa upp en skinnbit på långfingret på en hylla. Blödde en hel del.

Skit dag säger jag bara.


Idag har jag annars inte gjort så mycket vettigt. Försöker få tag på arbetsgivaren jag hade i sommras. För att få ett arbetsgivarintyg. Därför jag vill söka till a-kassan igen. Hm..

Sedan letar jag jobb som vanligt. Svårt och tröttsamt. Oroar mig för pengar. Men sånt är livet.


Har läst ut boken jag lånade igår också :(

Måste fixa nån ny.

Väntar på älsklingen. Vi ska väll kanske storhandla.. 

Ovido - Quiz & Flashcards