Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Elin - 31 maj 2008 23:08

Det är fest här.. som vanligt nu för tiden ;P


Jag är inte alls drucken. Känner mig inte social. Har humörsvängningar för att mensen är i intågande.

Och känner att jag hellre sparar pengarna nu. Så jag kan åka ner till Sundsvall och festa med mina polers! 

Som Erika, Marie, Markus med flera.. Var så jäkla länge sedan nu.


Men börjar ju jobba den 9 juni. Så får se vad mitt schema säger.


Imorgon kommer det väll inte hända mycket alls. Andreas kommer nog ligga bakis och jag.. ja, kanske tar tag i städningen eller nå.

Så mycket äckel damm på golvet nu. Usch och fy!

Sedan som ni vet är de klippnings dags på måndag.

Har lust att klippa något vild and crazy! Men vågar jag?! Kanske.. får se. Jag blir nog lite modigare när jag sätter mig ner i frisörstolen.. hihi!



Annars så längtar jag bara till jobbet! Vill ha en vardag. Göra något vettigt. Få lön för de goda gärningar jag kommer göra på hemmet där jag ska vara.

Kan bli lite tuft att komma in i arbetet i början. Men kommer nog gå alldeles galant!!! För jag vet att jag kan! Jag vet att jag är duktig! Jag vill känna hur jag växer som människa! 

Jag tror att det kommer bli oerhört givande att jobba med äldre människor. Man får så grymt mycket tillbaka!!!

Sedan får man hoppas att dom är lite underbara som min lilla morfar! Det är en riktigt fin gubbe det! Han är bäst!



Ja, vad ska man annars skriva.

Att jag är väldigt väldigt avunsjuk på Cissi och Ida som är i Barcelona!!! Jag vill också åka utomlands! Nu på en gång..


Jag tycker både att det är skrämmande och spännande att inte riktigt veta vad som händer i höst.

Men jag känner mig inte så rädd. För jag har ju Andreas. Min underbara kille och livskamrat!!! Vi har varit tillsammans i 400 dagar i morgon, söndag :)



Men nu ska jag nog spela en betapet.. och vänta på att allt fyllefolk ska gå. Så man får sova någon gång!

Kram på er! och en extra kram till min idol! MORFAR! 

Ovido - Quiz & Flashcards