Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Elin - 1 maj 2008 13:58

Igår började dagen helt underbart!

14 grader i skuggan.

Jordgubbar på loftgången med min älskling.

Lite solning och prat med Erika, Marie & Emily.


Sedan fixade jag och Andreas innan allt folk dropp
ade in på grillpartaj.

Och partaj blev det! Alldeles helt urspårat!

Två killar ramlade över lampan så den gick sönder!

Manne råkade snubbla över Andreas ölstop, så det g
ick sönder!

Martin lyckades på något vis riva ut en flaska med
 hostmedicin.

Och naturligtvis gick den också sönder!


Sedan om man tänker den här kvällen med humörsväng
ningar.

Då kan ni förstå att jag inte hade det allt för tr
evligt igår.



Men men, sånt händer på fest :/

Dagen idag började alltså med att kliva upp vid 10
. Ta några korvmackor.

Efter det var de bara att städa på.

Andreas diskade och sopade upp glaset på toan.

Jag har dammsugigt hela lägenheten och blötmoppat.

Man skulle kunna säga vårstädat. Fast jag orkade i
nte ta fönstren.


Är i alla fall äntligen klar nu.

Luktar underbart friskt och härligt!

Tack duktiga mig!


Hur såg er valborg ut? :D



Just de. Om de ser knas ut när ni läser. Konstiga hoppningar i meningar och liknanade så är de inte mitt fel. Blir så när jag lägger upp inlägget. Knas!

Ovido - Quiz & Flashcards