Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Elin - 15 maj 2008 20:32

Jag var och träffade den biträdande chefen idag :)

Gick super fint. Hon frågade lite om mig, och berättade vad som skulle ingå i jobbet och så.

Hon kunde ju dock inte anställa mig på stört. Eftersom hon inte har hand om personalanställningar.

Men skulle rekomendera mig till enhetschefen! *hoppar upp och ner*

Så det verkar som om jag kommer att ha jobb hela sommaren!

Vad mycket jag ska jobba! Tills jag är alldeles trött och slut!


Men som ni förstår känns det super i alla fall. 

Nu vill jag bara att enhetschefen ska ringa. Så jag får veta att det är klappat och klart!

Även om de verkar mycket mycket lovande..


I morgon blir det hem till Sundsvall/Stöde.

Åker 09.40 och är hemma 12.00 

Skönt :)


Men nu ska jag umgås med min underbara Andreas..

Har blivit väldigt solbränd idag också. Hua vad solen tar!


Hej svejs! 

Ovido - Quiz & Flashcards