Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Elin - 28 maj 2008 22:23

Har inte varit allt för motiverad att skriva något här de senaste dagarna.

Vardagen är mest samma sak hela tiden.. Den bara rullar på.


Men idag fick jag i alla fall samtal från chefen.

Ska på möte kl.13 den 9/6.

Sedan samma dag 16.30 så blir det introduktion till 21.30

Hård köra på en gång.


Kommer säkert vara super trött när jag kommer hem. Blir bara att stupa i säng och sedan kliva upp tidigt. För att hinna till jobbet vid 07 till 16.

Men de ska nog gå fin fint! Längtar som en galning efter att få börja jobba. Vill göra något på dagarna. 

Det som är sämt med allt är väll att fixa matlådor :P Så tråkigt!!!


Imorgon ska jag ringa till frissan också.

Hoppas att jag kan få en tid redan i morgon.

Har längtat efter att få klippa mig väldigt länge nu.

Vill ha en skön, lätt och luftig sommarfrilla.



Annars händer det inte mycket som sagt var. Man väntar bara på att jobbet ska börja..

Läser dagarna i ända. Har väll plogat igenom snart 3 böcker på sisådär 1-2veckor. Gillar böcker. Men nu är jag på den sista i serien. 

Vet inte vad jag ska göra sen. Får nog hitta mig en ny serie..


Kram på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards