Alla inlägg den 29 april 2008

Av Elin - 29 april 2008 22:48

Varit på stan idag.

Och när jag kom hem igen hade jag visst med mig:

- En ny mascara (eller hur de nu stavas)

- Ett nytt armband

- En ny bikiniöverdel

- En super snygg ny klänning


Så jag är nöjd med min dag.

Han även hittat en parfym som inte får mina ögon a
tt klia :D

Får se om de kanske blir ett inköp av en sådan. 

Eftersom Andreas blev lite kär i lukten, så kanske
 han hjälper till att sponsra.


Annars idag har jag haft lite humörsvängningar. Me
n ni tjejer vet ju hur de är.

När lingonveckan är i antågande.



Imorgon eftermiddag blir det grillning med en mass
a folk.

Håller till här! Skönt de. Fast de dumma är att gr
illgallret måste skrubbas :(


Nu ska jag krypa ner! Sov gott!

Saknar min idol morfar! 

Ovido - Quiz & Flashcards