Alla inlägg den 18 april 2008

Av Elin - 18 april 2008 17:18

Känner hur de spritter i benen och jag blir gladare!

Våren är underbar!


Åkte in till stan med Älsklingen. 

Handlade lite sprit för det planerade grillpartaje
t i morgon (Hoppas vädret är bra). 

Köpte även årets första kulglass :) Mint och hallonsorbé. Mycket gott.

Så bjöd jag även Älsklingen på en glass. Han tog m
jukglass med tuttifrutti strösel.

Och nu sitter jag hemma i lägenheten. Magen fylld 
med go sallad. 

Väntar bara tills klockan ska slå 20.00. För då sk
a jag proppa i mig OSTKROKAR!!!




Annars så längtar jag lite efter min mamma..

Det kan vara lite jobbigt ibland, att bo så långt 
bort.

Vill bara säga att jag älskar dig! Min underbara m
ams! Bäst är du! Kram!

Saknar fisbubbas också.. Nisse och Bessan också!

Saknar säkert ny vovven också, fast jag inte träff
at den än :P



Nästa helg! Då har jag och Andreas varit tillsamma
ns 1 år! Ett helt år!

Underbart! Fortfarande nykär!

Älskar honom! Puss på honom! 

Ovido - Quiz & Flashcards