Alla inlägg den 16 april 2008

Av Elin - 16 april 2008 18:39

Har varit en alldeles fin vårdag idag :)

Var en glädje att spatsera till arbetsförmedlingen
 och tillbaka!

Där på ams fick jag info om jobbgaranti. Låter hel
t ok. Bortsett från att man kan vara tvungen att ta ett jobb i malmö om man nu skulle bli tilldelad det.

Tycker att det är ganska sjukt!

Men annars så. Eftersom jag har socialbidrag så må
ste jag tacka ja.

Till denna arbetsmarknadsåtgärd. Eller var de nu k
allas.


Men kommer väll troligen ut i jobbar tagen snart. 
Tycker att jag söker jobb som en dåre.

Ändå är det bara några få som hör av sig och säger
 att de har tillsatt platsen :P

Hur många jobbintervjuer har jag varit på noll. En
 stor fet nolla. Man känner sig lite som en nolla.

För jag vill ju verkligen göra något vettigt med m
in vardag!

Tråkigt att bara vara hemma och inte göra så mycke
t.


Vill ha ett jobb!!!!

Ge mig ett jobb här i Luleå!!!

Jobb=Pengar=Bra sommar=Leva lyckligt!



Annars så har jag inte gjort mycket idag. 

- Sökt ett städjobb. 

- Köpt cirka 12 par strumpor och slängt alla gamla håliga tygstycken som var mina gamla strumpor.

- Fikat bulle och hallonsoda med Andreas på stan.

- Förtärt min första piggelin för året! MUMS!

- Njutit av solens strålar. 

Ovido - Quiz & Flashcards