Alla inlägg den 14 april 2008

Av Elin - 14 april 2008 20:52

Jo, det är visst så.

Makeupstore ringde mig idag. Jag hade vunnit en tä
vling. 
Sminkning och fotografering av dom!


Men i Göteborg! Gah!

Jag vill! Men kan jag åka?!

Har jag pengar?!

Vet inte...


Ska ringa dom och fråga lite mer i morgon.

Blev så paff att jag glömde mig helt. Haha!


Min dag blev tio gånger bättre. YES! 

Av Elin - 14 april 2008 17:07

Jag har tråkigt!

Vad ska jag göra? Vet inte vad jag ska ta mig till idag. 


Sitter bara här hemma. Inget att göra. Blä!

Blir att man bara sitter vid datorn.


Har du något förslag på vad jag kan göra idag?!

Ge mig en idé!





Sedan är jag less på att inte ha något jobb. Fan v
ad trist det är!

Jag vet att jag skulle jobba arslet av mig. Ge mig
 ett jobb i Luleå!

Skulle jobba tills jag kräks. Eller nästan i alla 
fall :P


Ovido - Quiz & Flashcards