Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Elin - 15 mars 2008 17:15

Ja, vad ska man säga. Det är så att jag ibland brukar få svinont i min mage.

Vet inte vad det är. Men kommer och går. Fast har 
blivit mer på senare tid.

Får ont mitt på magen. Sedan fick jag även ont bak
 i ryggen. Skit jobbigt!


Skulle hellre ha mensvärk 10 gr om, än den där jäv
la magvärken. 

Men om de händer igen så måste jag verkligen kolla
 upp de. Känns läskigt. 

Kan ju vara vad som helst :/

Löser sig nog.

Var bara så grymt irriterande att ha ont från 21-05.30. Tog tabletter. Tänkte att de kanske skulle 
hjälpa. Men icke.

Bara att vänta till kroppen är så utmattad till ma
n somnar.


Sedan har magen varit orolig, samma med ryggen. In
te riktigt bra än. Men men..



Annars så var Andreas på konsert igår och för mig 
blev de en kväll i soffan.

Låg i soffan hela fredagen. Helt tokigt. Men som s
agt är magen knas.


Idag har också varit en soft dag. Andreas och Mann
e har varit lite bakis. 

Samt var det någon Niklas som sovit över. Verkar s
om en lugn prick.

Tog en promenad i det fina vädret bort till slemmi
s. För att inhandla föda. 

Blev mammas go kyckling och ris.

Tog en dusch och kom ut där ifrån som en ny männis
ka. Allt kändes bättre.

Att en dusch kan göra så mycket ibland :D

Ikväll blir de bara soft i soffan med film och ost
krokar.


Tack och hej! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards